Paired with a Monster: Mako, the Ice Skating Queen
S1, E39: Olympic figure-skating gold medalists Janelyn & Misha offer to coach groups of five girls. Usagi and her friends decide to investigate. Makoto, a master skater, gracefully glides across the ice and soon begins to receive personal lessons from Misha.