Panda's Diet / Strive for it! Wild Panda
S1, E6: After breaking the slide at work, Panda has decided to lose some weight. His ideal body shape is far from his current look. To fit his new look, Panda wants to be wilder but he admits he was born meek. An invite from Polar Bear leads Panda to the bar, Grizzly’s.