Happy Family, Conditions Apply Papa Do Preach, Don't Sing
S1, E4: Tisca reveals Napoleon's offer. Ramesh feels left out of his children's lives. Mansukh suggests a family trip. Sanju convinces Ramesh to surprise Pallavi for their anniversary. In Matheran, as the family argues, Aryan disappears.