S1, E1: Though Bonnie Parker (Holliday Grainger, Jane Eyre) & Clyde Barrow’s (Emile Hirsch, Into the Wild ) crime spree is legendary, their story has never been told quite like this. Fueled by their passion for each other and Bonnie’s obsession with fame, the couple committed increasingly dangerous robberies, leaving a trail of blood – and headlines – behind them. Aided by Clyde’s sixth sense, they stayed one step ahead of the law until their final, fateful showdown. Also starring Academy Award winners Holly Hunter (Best Actress, 1993, The Piano) and William Hurt (Best Actor, 1985, Kiss of the Spider Woman), Bonnie & Clyde is powerful, gripping entertainment.