The Comey Rule Part 2
S1, E102: James Comey's FBI continues treading a dangerous path between two politically charged cases: the investigation into Hillary Clinton's emails and Russian interference in the 2016 election. As possibly explosive new evidence against Clinton emerges just days before the election, Comey must thread a needle between upholding the law and influencing the outcome.