Part 3: The Days of Terror
S1, E3: A portrait of Khalid Sheikh Mohammed, the mastermind of the September 11, 2011 attacks. A look at the men recruited to carry out the attacks and an examination of missed signals in Washington, DC, prior to the attacks.