Perestroika
S1, E4: Oskar and Sara celebrate their wedding in Marbella with a grand party; Oskar discovers that both Hugo and Manuel are missing; Hugo suggests negotiating with Mawad, Leo's rival in the capitalist bloc, to sell him the cargo.