Persuasion
S1, E1: At the age of nineteen, Anne Elliot fell deeply in love with handsome young naval officer Frederick Wentworth. But with neither fortune nor rank to recommend him, Anne's family were against the match and persuaded her to break off the engagement. Now twenty-seven, Anne has lived to regret her decision.