Big Girls Don't Cry Phir bhi udd gaye
S1, E4: When the gang heads into the mountains for a camping trip, Kavya struggles with hunger and Roohi and Ludo interrogate each other about their new-found love lives; JC questions her growing distance with Roohi; Pluggy learns about her future.