Life With Elizabeth Ping Pong; Leaking Roof; Vacuum Cleaner Salesman
S1, E4: Alvin beats Elizabeth at pingpong; Alvin brags about fixing the roof, but it leaks during a storm; a vacuum cleaner salesman drops by and thinks they are planning his demise.