Pivot
S2, E5: In the wake of an unbearable tragedy, Ronald arrives at a moment of reckoning that may damage his marriage beyond repair. Determined to avoid a GenCoin-like debacle, Izzy gambles on a brazen plan that puts her square in the Russians' sights. With an assist from Wes' daughter Mara (Addison Timlin), Nick shows the tycoon that he, too, has a talent for manipulation in the service of his goals.