Plan B
S1, E3: Richie makes his move, putting the Harrigans on high alert; Conrad and Maeve lock horns over Eddie but agree on a Plan B; as Kevin prepares for all-out war, Harry kills two birds with one stone; an anonymous tip leads Fisk to the cemetery.