Plan Bea
S4, E8: As Bea and Allie take their illicit affair further, Bea finds herself uncharacteristically tentative and vulnerable. Neither is aware that Ferguson is tracking them carefully. Meanwhile, Maxine leaves the prison to undergo a double mastectomy leaving Boomer distraught.