Polar Bear at the Zoo / Panda's Problems
S1, E3: Panda has convinced Polar Bear and Penguin to visit him at the zoo. Being their first time, Polar Bear seems to want to go places he is strictly forbidden. Back at the Café, the zoo workers discuss the pains of stereotypes.