Polar Bear's Café
S1, E1: Panda, part of generation cupcake, is prodded by his mother to get a job, but he just wants to eat bamboo. While avoiding his mother's ire he happens upon a cafe run by Polar Bear, who just so happens to be looking for a part-time employee.