Kids Behind Bars: Life or Parole Preston
S1, E3: In 2010, 17-year-old Preston is one of three teens involved in an attempted robbery that results in murder. Sentenced along with the other teens to life without parole, Preston is granted a resentencing hearing at the age of 25.