Profoundly Dangerous
S1, E4: A machete-wielding man terrorises a gas station; a shoplifter stuffs steaks in his pants; a naked driver unleashes his wrath on a cruiser; a high-speed chase in Santa Fe ends with a crash and a bizarre tirade.