Pups Save A Robosaurus / Pups Save A Film Festival
S3, E14: A homemade Robotic Dino named Earl comes to life, and the pups need to find him, stop him, and bring him home. The pups are shooting their film festival entry when Daring Danny X cuts the action with his dangerous stunt.