Queen Of Hearts
S1, E2: Trixie and David enlist the help of celebrity guest Nicole Byer and drag sensation Mo Heart to design their love-themed Queen of Hearts room; drawing inspiration from Trixie Cosmetics, the room's aura is elevated to another level.