Rabbids Invasion Rabbids Say Cheese; Raving Lifeguard; Rabbid Market
S1, E3: The Rabbids discover a photo booth at the mall; the Rabbids bring chaos to the beach; the Rabbids run wild in a supermarket trying to obtain Pepper Cola.