Rabbit Tacos & Pheasant With Apple Gravy
S1, E104: Chef Andrew Zimmern butchers a whole rabbit and braises the meat in a rich and flavourful sauce to serve in taco shells. He cooks a comforting farmhouse meal of pheasant in a creamy apple gravy paired with corn pudding.