Into the Wild India Rana: Queen of the Jungle
S1, E5: One of the most iconic animals on Earth stalks the jungles of India, the Bengal Tiger. Over the course of a single day, cameras follow the fortunes of one mother and her three young cubs. She must provide enough food for her family to stay alive.