Ratking
S1, E3: Detective Zen works against the clock to recover the kidnapped Ruggerio Miletti, a wealthy industrialist with political ties. The involvement of the manipulative family and a beautiful grieving widow complicate matters. Meanwhile, Tania's husband does everything he can to get rid of Zen.