Up Next: Holly Humberstone Rebecca Judd and Holly Humberstone
S1, E2: In an interview with Apple Music’s Rebecca Judd, fast-rising UK singer-songwriter Holly Humberstone gets personal. She discusses life back at home with her folks during lockdown and its creativity challenges, shares her lifelong passion for Céline Dion and looks back on tour memories with Lewis Capaldi.