Succession Rehearsal
S4, E2: After Shiv discovers that Tom is following Logan's playbook, she, Kendall and Roman consider backing Sandi and Stewy's aggressive play on the Matsson deal; Logan gives an impromptu pep talk to the ATN newsroom and outsources a tricky conversation.