Remedial Club
S1, E3: As Scarlet gets ready for Kyrie’s club, his classmate Bercy starts talking to him. Scarlet admits he didn’t recognize Bercy and feels guilty. When Scarlet arrives in the teacher’s office, Kyrie tells him to sit on Axel’s chair...