Remembrance of Taxis Past
S1, E11: As a key endorsement for Scarlet’s (Necar Zadegan) campaign is jeopardized by an aging ex-governor’s arrest, David Potter’s (David Harbour) entry into the race places Keegan (Greg Kinnear) in a difficult spot when Ben (John Ortiz) asks him to expose Mikki’s (Bojana Novakovic) past.