Life In Pieces Renter Portrait Plagiarism Scam
S3, E18: Jen is offered a custom painting as payment from a hot new artist but doesn't like the final product; Sophia convinces Matt and Colleen to use her idea for a children's book; Tyler and Clementine advertise their tiny house as a rental property.