Return To Base
S8, E22: The SWAT team undertakes its final mission when a violent crew of ex-pat Russian mercenaries holds Los Angeles hostage after planting hundreds of hidden explosives across the city in a bid to extort the release of their brutal leader, Dmitri Rykov.