Rojo Profundo
S4, E9: The protest looming, Billets strikes a deal with the activists. Irving realises that old friends are new enemies. Crate and Barrel solve the case of their careers. As the Task Force scrambles to salvage their investigation, Bosch finds himself in the depths of underground Los Angeles.