Dancing Queens Rumba With Frenemies
S1, E6: At the Atlanta Open, the dancers are rattled by Leonie's surprise appearance; the tension between Sabrina and Stas explodes on and off the dance floor; Donie's placement continues to frustrate her; Colette finds peace in the ballroom and home.