The West Memphis Three: An ID Murder Mystery Satanic Panic
S1, E2: When Jessie Misskelley confesses to the murder of three young boys, he and his friends are arrested, sending West Memphis into a frenzy; the misfit teens are put on trial and their alleged satanic beliefs are at the heart of the prosecution's case.