Savage X Fenty Show
S2, E1: Rihanna invites you to a high energy and visually stunning experience where you can watch and shop her latest lingerie line. Hear from Rihanna, those closest to her, and go behind-the-scenes of the Savage X Fenty brand as you sit front row to see top artists and models featuring Travis Scott, Rosalia, Bad Bunny, Lizzo, Cara Delevingne, Miguel, Bella Hadid, Normani, Willow Smith and many more.