Seahorse
S1, E9: The guys begin the treacherous journey through the jungle, only to discover Jesus and their mission are not what they seem. Back in Belize City, tensions sizzle between Lawrence and Aaron, and a mysterious new figure (Ted Levine) arrives asking searching questions about the boys.