S1, E11: When Dyson wakes up bloody and without the last eight hours of memory, he finds himself accused of murdering Ba'al, a close associate of The Morrigan's pet psychopath, Vex, and takes refuge in Trick's bar, invoking sanctuary. It's up to Bo and Kenzi to recreate Dyson's lost hours and to find the real killer before the forces of the Fae, both light and dark, join forces to take Dyson's head. If Trick tries to prevent it, there may be more blood spilled... and an all-out war amongst the Fae might ensue. In the end, Bo and Kenzi fight to find the truth amid a morass of old hostilities and twisted loves... and get the proof to Dyson in time to save his life.