And the Cost of Education
S2, E4: Students start disappearing at Wexler College, an institution started by a mad historian / architect who believed in alternate dimensions. When the Librarians arrive, they discover a young student from the physics department is investigating the bizarre occurrences on her own. Meanwhile, Cassandra gets an offer that's difficult to turn down.