S2, E5: Still doubting Ethan, Harper gets real during a wine tasting trip with Cam and Daphne; Tanya and Portia embark on a whirlwind two-day excursion to Palermo with Quentin and Jack; Albie navigates a misunderstanding with Lucia; Valentina makes a change.