And the Reunion of Evil
S3, E3: A routine artifact retrieval is anything but when the artifact grafts itself to Cassandra. Meanwhile a blizzard forces Stone and Cassandra to take shelter at a mysterious hotel that is hosting a demon convention, who want the artifact for themselves.