The Hardy Boys Secrets and Lies
S1, E4: When the thief's campsite is discovered, Joe is terrified that the toolbox he loaned the man on the beach has been found by the police; Joe enlists Biff to help him get his monogrammed soldering iron out of evidence at the police department.