Secrets Revealed
S1, E2: Concerned about her sisters, Khadija hosts a family dinner; Noor reveals she's ready to take the next steps with her boyfriend; Hamida surprises everyone by revealing some big news; Shakur's sisters confront her husband about what he put her through.