Selena + Restaurant Selena + Moo's Craft Barbecue
S1, E4: Selena Gomez finds a taste of home as she tries the best Texas BBQ in Los Angeles at Moo's Craft Barbecue; husband and wife Andrew and Michelle Muñoz challenge Selena to create a unique sausage dish that puts her own spin on their meat-centric menu.