Isolated: A Story of Survival Separate From the World
S1, E1: Here we will present the concept of isolation and will discuss its different origins. This first episode will be an introduction to the rest of the series. It will give a general vision of the subjects that will later be developed in detail in the following episodes. Here we will discuss adaptation, geological cataclysms, massive extinctions, and ecological frailties.