Serious Mothering
S1, E2: Jane deflects Ziggy's questions about why they moved; Madeline is outraged over a slight from Renata; Celeste suggests that she and Perry should see a counsellor; Nathan and Ed meet in hopes of smoothing out tensions between their wives.