Martha's Vineyard Mysteries Ships in the Night
S1, E3: The art scene on Martha's Vineyard is rocked by the murder of a prominent gallery manager related to the theft of a coveted sculpture. Retired detective Jeff Jackson teams up with Dr. Zee Madieras and her father, the police chief, to solve the shocking crime.