Last Resort Skeleton Crew
S1, E5: As Marcus (Andre Braugher) and Sam (Scott Speedman) negotiate with the Secretary of Defense, Grace (Daisy Betts) leads the Colorado on a risky mission to repair the island’s damaged sonar defenses.