Skylar Astin Wears Blue Jeans and Weathered Brown Desert Boots
S4, E16: Scott is in danger of losing his job if he can't pass his big test, so he enlists a tutor for help; Skylar Astin reveals his real age; Easy Listening DJ Forsythia reads dedications from her listeners.