Renegade Nell Snatched by Strollers
S1, E6: George is kidnapped, along with Polly Honeycombe, by travelling comedians who want to use them as bait to catch the infamous Nell Jackson. Unaware of all this, Nell and Billy celebrate their heroism at Newgate.