Sodom and Gomorrah
S1, E2: Scientist Albert Lin investigates whether the story of the destruction of Sodom and Gomorrah was inspired by real events. Using technology, Albert seeks out answers to the biblical mystery amid ancient cities to reveal destructive forces of nature.