Somewhere Not Here
S1, E1: Thorfinn, a boy living in Iceland, longs for adventure and is eager to know more about the world. He dreams of a land of paradise called Vinland that he hears about from the adventurer Leif, while he leads his peaceful life with this father Thors, a former warrior. One day, Thors saves a runaway slave and sets a series of events in motion. This is the story of a true warrior in an age of turmoil.