Sorry Baby
S1, E4: Intel from Berlin points to the existence of a mole, prompting Eve to undertake her first surveillance operation. Meanwhile, Villanelle is sent to England to eliminate a member of British Intelligence. Villanelle wonders, could it be Eve?